Investește în inovație Până acum, cu siguranță ai organizat o mulțime de întâlniri online, dar ar trebui să utilizezi și instrumente tehnologice pentru vizionări, cum ar fi tururi virtuale și programe video conduse de agenți. Nu numai că fotografiile 360 de grade sau video-urile păstrează clienții în siguranță, ci sunt o modalitate puternică pentru ca afacerea ta să iasă în evidență din mulțime. Consultă articolele noastre de pe blog din trecut pentru a afla cum
noua tehnologie ne schimbă industria imobiliară.
Cu toate acestea, inovația nu trebuie să însemne întotdeauna ceva scump. Investește în instrumentele potrivite și menține costurile reduse și, cel mai important, vei rămâne conectat cu clienții:
1. Aparate foto-video Ai nevoie de o cameră de calitate pentru a crea fotografii și videoclipuri de înaltă calitate de care ai nevoie acum, când clienții tăi caută proprietăți online. Există mai multe modele care sunt ușor de utilizat.
2. Stocare în Cloud Acum este momentul să faci upgrade stocării în Cloud pe telefonul tău pentru a te asigura că ai acces la toate fișierele de care ai nevoie - de la documente la fotografii la 360 de grade și tururi video - și posibilitatea de a încărca acele fișiere către clienți într-o aplicație de partajare a fișierelor, cum ar fi Dropbox, astfel încât să poată vizualiza filmările cu ușurință.
3. Conferințe video profesionale Zoom este una dintre cele mai populare platforme de conferințe video, datorită versiunii sale gratuite, chiar dacă apelurile video durează doar 40 de minute înainte de a fi întrerupte. Evită deconectările neașteptate care distrug încrederea clienților în tine și demonstrează că sunteți un profesionist cu versiunea Pro pentru apeluri nelimitate.
Dar nu te concentra asupra acestora ca fiind doar soluții temporare, ci mai degrabă îmbunătățiri care vor continua să facă diferență mult timp în viitor. Când concurenții se vor întoarce la afaceri, ca de obicei, vor rămâne în urmă, dar faptul că rămâi la curent cu aceste soluții tehnologice îți vor oferi în continuare un avantaj. Iar pentru clienți, aceste noi soluții vor economisi timp și vor face cumpărarea unei case mult mai ușoară.
A rămâne conectat cu clienții tăi și a forma legături puternice cu cumpărătorii nu trebuie să fie o provocare în acest moment. Concentrează-te pe nevoile clienților tăi și menține comunicarea curentă, iar cumpărătorii tăi vor vedea toate acțiunile tale virtuale ca un sprijin real.